دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

به تعويق افتادن «راه بازگشت» بِن افلك توسط برادران وارنر؛

۹۱ بازديد

 

با اعلام كمپاني برادران وارنر تاريخ نمايش فيلم سينمايي «راه بازگشت» با بازي بن افلك به عقب افتاد.

به نقل از هاليوود ريپورتر، برادران وارنر تاريخ انتشار فيلم جديد بن افلك به نام «راه بازگشت» را به عقب انداخت و از ۱۸ اكتبر ۲۰۱۹ به ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند) تغيير داد.

اين فيلم كه پيش از اين با نام «بوده است» و «تورانس» شناخته مي‌شد، توسط گوين اوكانر كارگرداني شده و بن افلك در اين فيلم نقش يك بازيكن سابق بسكتبال را دارد كه درگير اعتياد است. اعتيادي كه در نهايت به اين منجر مي‌شود كه او همسر و خانواده اش را از دست بدهد و ...

بن افلك در كنار اوكانر، جنيفر تاد، گوردن گري و راوي مهتا، تهيه كنندگان اين فيلم هستند. فيلمنامه اين فيلم توسط برد اينگلسبي نوشته شده است. در اين فيلم آل مادريگال هم در نقش كمك مربي در كنار شخصيت بن افلك حضور دارد. جانيا گاوانكر، هايس مك آرتور، برندون ويلسون ديگر ستارگان اين فيلم هستند.

افلك و اوكانر در سال ۲۰۱۶ در فيلم «حسابدار» با يكديگر همكاري كردند كه ۱۵۵ ميليون دلار در گيشه جهاني فروش داشت. او در سال ۲۰۱۷ نيز در فيلم سينمايي «ليگ عدالت» بازي كرده بود. اوايل امسال نيز در فيلم سينمايي «مرزهاي سه گانه» محصول نتفليكس به ايفاي نقش پرداخت.

سوني براي تاريخ ۱۸ اكتبر (۲۷ مرداد) فيلم «سرزمين زامبي:ضربه دوم» را دارد كه با فيلم سينمايي «ماليفيسنت:معشوقه شيطان» از كمپاني ديزني رقابت خواهد كرد. «راه بازگشت» در گيشه با انيميشن «به پيش»كمپاني‌هاي پيكسار و ديزني و همچنين فيلم ماجرا جويي «مشكلات هيولا» رقابت خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.