چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سريال ويچر براي توليد هفت فصل برنامه ‌ريزي شده است

به وبلاگ جامع فيلم و سريال خوش آمديد

سريال ويچر براي توليد هفت فصل برنامه ‌ريزي شده است

۹۱ بازديد

 

در صورت موفقيت فصل اول سريال ويچر، فصل‌هاي خيلي بيشتري از آن توليد خواهد شد.

حدود يك ماه و نيم تا زمان پخش سريال ويچر (The Witcher) باقي‌مانده است؛ سريالي كه انتظارات زيادي از آن مي‌رود و در صورتي كه با واكنش‌هاي مثبت و موفقيت زيادي همراه باشد، فصل‌هاي متعددي از آن توليد خواهد شد. درحالي‌ كه به ‌تازگي شاهد انتشار تريلر جديد ويچر بوديم و تاريخ انتشار آن هم اعلام شد، شورانر اين مجموعه در صحبت‌هاي اخير خود به ايده‌ها و برنامه‌هاي سازندگان سريال براي ادامه‌ ي آن اشاره كرده است. 

لورن اشميت هيسريچ در گفت ‌وگو با مجله‌ SFX از هيجان خود بابت ادامه‌ كار سريال صحبت كرده است و در جواب پرسشي در مورد ساخته شدن فصل دوم آن مي‌گويد:

« فصل دوم؟! من براي توليد هفت فصل از ويچر آماده هستم!

 البته هنوز براي صحبت‌هاي رسمي در اين زمينه زود است و هنوز سراغ توليد فصل دوم هم نرفته ‌ايم (كه از خدا مي‌خواهم زودتر برويم)، ولي يكي از مواردي كه در توليد سريال ويچر به آن توجه داشتيم اين بود كه چگونه مخاطبان را جذب و با خود همراه كنيم تا عطش دنبال كردن ماجراهاي بعدي را داشته باشند. بدترين كاري كه مي‌توانستيم انجام دهيم اين بود كه همه‌ي انرژي خود را تنها روي يك فصل بگذاريم و جاي كار بيشتري براي ادامه‌ي مسير شخصيت‌ها و رشد شخصيت ‌پردازي آن‌ها نگذاريم.»

سريال ويچر كار بسيار دشواري براي جلب نظر مخاطبان خود دارد و علاوه ‌بر افرادي كه ازطريق كتاب‌ها يا بازي‌هاي ويديويي اين مجموعه با ويچر و شخصيت‌هايي مثل گرالت (Geralt) آشنا شده‌اند، مخاطبان بي‌شماري هم هستند كه بدون آشنايي قبلي به‌سراغ آن خواهند آمد. از طرف ديگر با توليد مجموعه‌هاي عظيم و محبوبي مثل بازي تاج و تخت (Game of Thrones)، سازندگان ويچر به ‌هيچ ‌وجه كار ساده‌اي در جذب مخاطبان گسترده براي محصول خود در پيش ندارند. البته يكي از تفاوت‌هاي بين ويچر و بازي تاج و تخت را مي‌توان ارتباط بين سريال‌ها و كتاب‌هاي آن‌ها دانست و خيال توليدكنندگان ويچر از اين نظر راحت ‌تر است، چرا كه به كتاب‌هاي مختلف اين مجموعه دسترسي دارند و مي‌توانند از آن‌ها براي ادامه‌ي كار استفاده كنند. برخلاف بازي تاج و تخت كه از يك مقطع زماني نسبت به كتاب‌هاي ترانه يخ و آتش اثر جرج آر آر مارتين پيش افتاد و بعضي از مشكلات اساسي سريال هم از همان زمان آغاز شد.

هيسريچ صحبت‌هاي ديگري هم در مورد ويچر كرده است، از جمله اينكه بهتر است مخاطبان سريال خيلي هم به سرنوشت شخصيت‌هاي آن خوش‌بين نباشند:

« شايد بهتر باشد خيلي هم به شخصيت‌هاي ويچر وابسته نشويد، چرا كه هرچيزي در اين سريال امكان‌پذير است و قرار نيست تمام شخصيت‌هاي آن تا پايان فصل اول زنده بمانند و نمي‌توانم در اين زمينه قولي به شما بدهم.»

سريال ويچر با بازي هنري كويل در نقش گرالت، در تاريخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) از نتفليكس (Netflix) پخش خواهد شد و به‌تازگي هم تصاوير جديدي از آن منتشر شده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.